Wednesday, October 27, 2010

KISAH BENAR SEORANG SUAMI

Salam...

sebenarnya saya nak berkongsi cerita dengan kawan2, kisah ni berlaku pada hari selasa yang lepas ketika saya pergi service kereta.
.
.
.
jeng..jeng
.
.
kisah bermula apabila saya tengah tunggu kereta diservice, tengah menunggu diruang menunggu saya disapa oleh seorang pak cik (umur dalam lingkungan akhir 50 an) dia tanya saya pakai kereta ape. macam mana minyak jimat ke tak ( perbualan pasal kereta) pastu dia tanya lagi kerja kat mana ,so saya pun jawablah dengan penuh mesra.Pastu saya pun bertanya pak cik buat apa kat sini macam tunggu seseorang je? so pak cik tu pun menjawab" saya tengah tunggu kawan nak service kereta tapi dari tadi tunggu tapi xsampai2 lagi.
(so terdetiklah dlm hati sya sian pak cik ni asyik tgok telefon dia je tunggu kawan tel)
Cerita punya cerita...pak cik tu pun ckp "agaknya isteri saya dah siap kat hospital tu" saya pun tanya isteri pak cik buat ape kat sana?

Dengan sedihnya pak cik tu ceritalah kisah isteri dia yg kena
barah payudara..asalnya demam 3 hari pastu sakit bahagian lengan, ada ketulan pergi jumpa doc,doc ckp kena barah payudara. pastu darah memancut keluar dari pay dara..masa tu tuhan je yang tahu keadaan nya..pak cik pun ckp" saya menagis macam naik kecik je xsangka jadi mcm tu, dengan tiba2 barah menyerang,memang xboleh terima dugaan sedemikian,kerana kesian tengok isteri dia sebelum ni sihat je dan tiba2 je penyalit datangdan terus isteri pak cik tu kena bedah...

bagaimana jika payudara anda sedemikian RUPA...


Alhamdulilah isteri pak cik tu selamat dibedah...tetapi siap bulan pak cik tu kena hantar wife dia ke hospital untuk buat pemeriksan. Sedih saya dengar sebab pak cik tu ckp skg semua keje rumah daia buat mak cik xboleh buat ape2 dah xlarat, katanya lagi nk angkat cerik air pun xlarat...Ya Allah berikanlah kekutan pada pak cik ni.

Lihat betul2 keadaan payudarah yang diserang kanser...nauzubillah jauhkan diri kita dari penyakit ini...
Gambar sekadar hiasan

So saya pun ckp dgn pak cik tu yang saya ada jual produk kesihatan, memadangkan kereta saya dah siap di service dan kwn pak cik tu pun sampai xsempat nk borak panjang, saya pun mintk no tel pak cik tu,pak cik tu pun suruh dtg rumah utk berkongsi produk kesihatan..Dalam hati saya pun berkata insyallah aku akan dtg rumah pak cik ni untuk membantu dia dlm masalah dia..

Wahai kwn2 pakailah PREMIUM BEAUTIFUL insyallah boleh membantu kita dari kanser. kalau dah jadi mcm mak cik tu mcm mana? baik mencegah dari mengubat, banyak kebaikan dari PREMIUM BEAUTIFUL, bukan sekadar untuk Kecantik TETAPI untuk KESIHATAN. Bila PENYAKIT nak datang dia tak Bagi SALAM. Oleh itu jagalah masa tua kita dengan lebih sempurna. saya harap cerita saya ini dapat memberi pengajaran untuk kita semua...
Untuk Maklumat Lanjut dan tempahan PREMIUM BEAUTIFUL boleh hubungi saya
.
.
.
012 9508005 (hidAyah)
^
^
^

(kami menawarkan harga yang sangat istimewa sempena promosi serendah RM 2OOO SAHAJA untuk 1 set ( Harga Asal RM 2400 Jimat RM 400) Penghantaran dan rundingan secara percuma)

mintak laluan nak pantun sikit

daun Cempedak daun Mengkudu

saya mintak diri dulu..( ^ __^ )


1 comment:

IDA 013-606 9595 said...

SubhanaAllah.... sedeynye...td i g hospital pun tgk ramainye org....
yeah..penyakit dtg tanpa bg salam......jika ade insuran skalipun..belum tentu cukup leh cover bil hospital...tambahan lagi aset bharga itu sudah ditarik balik oleh Allah..... astagfirullahulazim...sib la sy pun pakai PB....TQ dayah kerna perkenalkan PB ni pd sy.......sec tak lgsung sy pun join dayah bis ini kerana sy tahu...PB adalah produk yg sgt bagus..wajib dimilik oleh semua wanita....
http://premiumbeautifulcorset.blogspot.com/