Monday, November 8, 2010

Biozone dan kebaikannya




Kini hai o memperkenalkan product baru iaitu Biozone, product yg hanya ada di Hai-o sahaja tiada yg seumpamanya di pasaran, jika sahabat2 bertindak sekarang, maka pasaran adalah sangat luar biasa besar sebelum product2 lain berada dipasaran sbg saingan... utk perhatian semua, biozone adalah produk terkini Hai-O utk digunakan di dalam kereta..

maka secara kasarnya, setiap kereta memerlukan bizone yg mempunyai banyak Faedahnya :

1- Menyegarkan udara
2- menghilangkan bau-bauan busuk (contoh bau durian,rokok,hapak, susu masam dan sebagainya
dalam kereta sepanjang perjalananan.
3- menghilangkan rasa mengantuk
4. dan lain2
.
.
.

RINGAN • MUDAH • SEGAR

BIOzone Car Sterilizer menggunakan teknologi khusus termasuk 'cold plasma' yang menggabungkan penghasilan ozon dan ion plasma. Ia akan menukar oksigen (O2) kepada ozon (O3) yang kembali menjadi oksigen setelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan-bahan pencemar. BIOzone Car Sterilizer:

* Menyingkirkan bahan organik meruap (' volatile organic compounds', VOC) yang berbahaya, bau tembakau, bau haiwan peliharaan dan bau automobil

* Membasmi bahan-bahan pencemar biologikal (bakteria)

* Menyegarkan udara dalam kereta

Kelebihan BIOzone Car Sterilizer:
• Selamat • Ringan • Mudah digunakan • Mesra alam • Tanpa penyelenggaraan

Cara penggunaan:
Masukkan BIOzone Car Sterilizer ke dalam soket pemetik api rokok. Unit akan dihidupkan (dengan bulb yang menyala). Pasangkan penghawa dingin untuk penyegaran udara yang berkesan.

**sangat berkesan utk menghindar bau kurang enak dlm kereta spt pampers anak, bau ikan masin, bau durian, bau rokok, bau kasut busuk....jeng-jeng...tak sampai 4 minit pakai bau dah hilang....memang berkesan

**jaminan 1 tahun

Harga : RM175 (free postage)
Jangkamasa untuk 3000 jam = 2 tahun lebih (lebih jimat) dari pewangi biasa


Bagi mereka yang mempunyai anak baik untuk anak2 kerana pewangi biasa akan memerangkap bateria dan mencemarkan perudaraan dalam kereta, ini akan menyebabkan anak2 kita mudah mendapat penyakit, malah pewangi biasa banyak membawa bahaya kerana penceraman melalui bau2 yang dikeluarkan dan memakan kos yang tinggi, sebagai contoh harga satu pewangi rm 20 x sebulan rm 20 x 12 bulan rm 240.00 ( sedar tidak sedar kita membelanjakan sejumlah yang besar untuk pewangi dalam kereta. kini Syarikat Hai- O memperkenalkan kepada kita produk baru yang tiada dipasaran lain. dan saya sendiri telah menggunakan produk ini terbukti memang berkesan kerana pengalamanan saya drive dari pagoh ke kl jam 5.30 petang dan balik semula dr kl ke pagoh, muar jam 2.00 pagi dah sampai jam 4.30 pagi sampai di pagoh dengan keadan yang tidak mengantuk dan segar kerana sepanjang perjalanan saya memasang BIOZONE dan alhamdulilah selamat sampai ke destinasi dan dengan harga yang berpatutan semurah RM 175.00(beli sekali sahaja) dan boleh digunakan sampai bila2 dengan jaminan waranty,malah produk ini boleh menambahkan pendapatan harian anda...

.
.
.
.
Segera dapatkan produk ini

.
.
.
.
.
inilah kesempatan untuk sahabat2 meraih pendapatan, boleh terus menghubingi saya di 012-9508005 @ 012-9222395( dayah), samada secara sms/call..

1 comment:

Syed Nizam Syed Omar said...

saya dah mencubanya..menang berkesan seperti yang dijanjikan..anda tunggu apa lagi? dapatkan sekarang selagi stok masih ada.