Wednesday, January 19, 2011

Jangan jadikan Masa Sebagai Alasan...


Salam Beautiful...

Istimewa untuk kawan2 blog ini....anda adalah orang yang paling istimewa kerana membuat pilihan yang cepat dan tepat....

Jeng..jeng

Alkisahnya...perjalan sy dari PICC Putrajaya memang memenatkan badan so layanlah dengar radio..tututut...adalah satu panggilan dari sorg kakak ni...dia ckp Badan dia dah makin membesar dah naik sehingga
20 KG...)dalam hati saya" mak ai banyaknya naik dalam masa yang singkat." so kakak tu ckplah " saya beli satu Koset ni, harga dia RM 2500 sebab kwn2 kat opis semua beli, saya pun belilah.......pastu Si DJ pun bertaya awk pakai x koset tu? kakak tu menjawab ...Tak, tak sempatlah sebab koset tu ada 3 helai,pagi-pagi dah kelam kabut... dalam hati saya pun dah fikir ni mesti PREMIUM BEAUTIFUL....Saya pun gelak je dengar telatah kakak tu dan Si DJ radio tu....dalam hati byk jwpan utk berkongsi dgn kakak tu...
So untuk kakak ni, janganlah jadikan alasan masa untuk kte buat sesuatu dan berubah, sebab niat kakak tu dah betul nak kuruskan badan nak jaga penampilan dan dia dah sedar masalah yg dia hadapi, dan usaha pun dah ada dgn membeli PREMIUM BEAUTIFUL...TETAPI Alasan tu yg menghalang segala niat yang ada..

Saya memang sokong kalau kakak tu pakai PREMIUM BEAUTIFUL sebab koset ni memang hebat dan telah terbukti dgn kehabatan PREMIUM BEAUTIFUL ini,dan saya dgn rela hati untuk berkongsi cara2 pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL ni,walaupun kakak tu dah beli dgn org lain pun...Akak jgn rungsing ye ada cara dan kaedah untuk masalah yg akak hadapi...xsusah untuk pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni kalau dgn cara yg betul dan ia tidak menggunakan masa yang lama untuk memakainya...so akak boleh tel @ sms saya ..insyallah saya sudi menolong akak ye...
Untuk anda semua setiap kesusahan yang berlaku ada jalan pnyelisan ye...PREMIUM BEAUTIFUL memang hebat dab tidak tertanding kehebatan produk ini...
Kini PREMIUM BEAUTIFUL menawarkan harga yang paling istimewa RM 2000 untuk satu set...dapatkan segera dengan tawaran hebat ini...setiap wanita memerlukan satu set PREMIUM BEAUTIFUL....
Siti Nurhaliza yang dah cantik pun pakai PREMIUM BEAUTIFUL..Anda Bila lagi?

Untuk maklumat anda boleh sms @ call saya di talian 012-9508005 (dayah)
dan
pengedar diperlukan..

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.