Tuesday, January 25, 2011

Testimoni Bio Zone Food oleh My Dad


Salam Beautiful…..

Alhamdulilah kali ni saya nak berkongsi kehebatan produk keluaran Hai O Marketing, iaitu Bio Zone Food dan berkongsi Testimoni sendiri oleh ayahnda saya iaitu Tn. Haji Mohd Jaafar @ Abd Rahman bin Imam Lias. Di mana ayah saya telah menggunakan bio zone food sebagai cara untuk merawai dan mengubati pelbagai jenis penyakit, antaranya :

  • ü Kencing Manis
  • ü Darah Tinggi
  • ü Mengbuang Toksin dalam badan
  • ü Mengurangkan sakit-sakit sendi
  • ü Melancarkan perjalanan darah

Ayah saya yang berusia 72 tahun alhamdulilah masih sihat dah bertenaga

Kaedah yang digunakan oleh saya adalah dengan mengisi air dalam besen sehingga menutupi seluruh kaki dan masukkan kaki ke dalam basen dan idupkan suiz Bio Zone. Selamat 30 minit dimana air yang telah direndam kaki bertukar warna dari air yang jernih ke air yang agak kelabu@ gelap.

Hanya merndamkan kaki selama 30 minit (amalkan setiap pagi..insyallah)

Ayah saya lakukan dipagi hari sambal membaca akhbar kegeramaran beliau.Alhamdulilah...nampak hasilnya.

Kepada anda yang menghadapi pelbagai jenis penyakit di syorkan menggunakan rawatan kaedah begini,kerana mencegah lebih baik dari merawat…so selamat mencuba..

Hanya RM 1750.00

Pelbagai manfaat dan kegunaan yang akan diperolehi dgn menggunakan bio zone food

( untuk pertanyaan sms @ call saya di talian 012-9508005)

No comments: