Tuesday, February 15, 2011

Kalau Nak berjaya Ikut Cara Orang yang berjaya dan kumpulan yang berjaya

The Power of Leader CDM Ismaizayu dan CDM Zaid


Alhamdulilah...syukur kepada Allah yang telah membuka pintu hati saya dan kawan2 dalam menceburi bidang perniagaan ini.Kalau nak ingat sebelumm enceburi dalam bidang ini,memang macam xnk ingat sebab,macam2 alasan yang saya bagi, malulah ,xpandailah, seganlah,susahlah macam2lah...tapi alhamdulilah saya dah buat pilihan yang TEPAT dan BETUL....sebenarnya mula2 saya join bisnes ni sebab saya mengalami SEGUGUT dan MAGRIN yang sangat teruk. Tiap bulan saya akan mc utuk penyakit tersebut, Ketua Jabatan saya memang dah faham sangat dah...Tapi xkan tiap kali sakit saya nk makan ubat,sampai bila nk mengidap penyakit ni...Maklumlah bila time SEGUGUT tu semua keje leh buat...masa tu saya dah bertunng yang jadi mangsa tuanag saya huhuhu sian dia,nasin jenis yang memahami....Ingat lagi masa t
u blkkg raya haji kakak ipar sy duk tgh cite kan PB ni pada aka sy,sy pun dgr dr jauh...pastu sy pun try pakai....Alhamdulilah memang SANGAT BERKESAN....saya pakai hari2 sebab org ckp kalau SEGUGUT ni payah nak dpt anak,apa lagi nekat pakai hari2 ...kali pertama pakai memeng berkesan sebab segugut terus hilang...sukanya....maigrin pun dah xde...yahoooo....happynya...
teng...teng....tibalah majlis yang dinanti-natikan ...memang xlepaskan peluang pakai PB masa kawen......pas kawen Alhamdulilah terus lekat, mengandung anak pertama...."
Ya Allah aku panjat kesyukuran pada mu dgn rezeki yang telah kau kurniakan..."Tapi seblum tu saya tanpa membuang masa terus join buat bisnes ni.Berkongsi kehebatan poduk kehebatan pelan pemasaran...yang paling bestnya income masuukkk....kwn2 pun sukai pakai pb n sama2 dalam bisnes ni berkat dari kepimpinan dari kumpulan yang hebat...terutama DDM kak Idah kakak ipar ku yang cute, CDM Kak Ayu,CDM Abg Zaid, DDM alang n Shah, Barisan rakang kongsi yang mantap...kak no kak faridah,kak zee, andak,kak aini,haina,taufik,ikin,ana,rashid,dan ramai lagi yang saya xtulis sori ye...hhehehe koorang memang the BEst...dan semua barisan pemimpin yang hebat dari batu caves,terutama madam yang sporting ....
Alhamdulilah kini saya masih bersama kumpulan yang hebat ini dan bersama2 ke puncak kejayaan..

Bersama CDM Kak Azie n DDM Kak Biha

Barisan Pemimpin yang hebat CDM Kak Ana,CDM Abg Lan,CDM Kak Ayu,DDM Kak Aida
Rakan Kongsi yang Power bakal DSM kak Sanuzee

Rakan Kongsi yang powre n hebat Bakal DDM Kak Ida

Rakan Kongsi from Temerloh Pahang SSM Haina

Rakan Kongsi yang Mantap Bakal DSM kak no

so just nak syer kalau nak join mana2 bisnes ni ada 4 perkara yang kena tengok

1) SYARIKAT
2)PRODUK
3) PELAN PEMASARAN
DAN
4)KUMPULAN

KUMPULAN memang ciri yang sangat penting walaupun duduk di tempat yang keempat..sangat penting
Dalam kumpulan saya ni kak ayu xpenah ajar cara yang salah,alhamdulilah cdm kak ayu pun dah lama dalam bisnes ni, bermakna banyak pengalaman yang dia perolehi dan banyak yang dia kongsi dengan kami...
Oleh itu sebelum membuat keputusan anda berhak untuk menentukan pilahan anda yang tepat dan betul...

kepada yang masih ragu2 dalam pilihan anda insyallah saya sedia membantu anda...


hidayah 012-9508005..@ pm kat inbok sy ye...
tq

1 comment:

Anonymous said...

the great !!!!!
http://www.corsetbeautiful.com/