Sunday, March 20, 2011

Last Promosi Pb...



Allah dah bagi kita bentuk badan yang cantik dan sihat, takkan kita nak sia-siakan ...rugi sangat-sangat bagi mereka yang xpandai besyukur dengan kenikmatan yang telah Allah kurniakan..

Banyak cara dan kaedah yang kita boleh ubah cara bentuk badan kita,xkan nasi dah jadi bubur baru nak bertindak..jangan xtahu ada kes becerai suami isteri sebab kes Gemuk tau..ni memang kenyataan..saya pun kenal kakak tu..lelaki ni semua nk sempurna di mata dorang..nak mudah pakai je set PB ni warantty pasti meletop anda nanti..
Takkan dah sampai macam ni diam buat xtahu je..xsayang badan ke...wahai wanita-wanita jagelah kesihatan anda sebab nak cantik mesti kena sihat luar dan dalam,badan kite ni nak pakai lama nak service che abang lagi, nak jage anak-anak lagi..semua nak dijage kalu anda xjage diri anda sape lagi nk jagakan?..


Kini Tinggal lebih kurang 5 hari je lagi promosiharga murah sangat2 Untuk set Premium Beautiful(PB). Kepada kawan-kawan yang belum memiliki set Pb atau dengan kata xbeli pun lagi pb ni…. anda hanya tinggal 5 hari je untuk rebut peluang dengan harga yang sangat murah, apa anda fikir lagi? Tak nak ke tengok badan kite sihat dan cantik, sampai bila nak tengok org lain je cantik?dah tiba masa anda untuk bertindak beli je satu set pakai hari2..eeeehhh anda xbangga ke pakai baju dalam seluar dalam yang mahal dan berkualiti?xnak ke dengar abag sayang cakap…”sayang ni memang cantik dan Powerlah… Nak tahu kenapa power pakai pb ni…semestinya anda kena pakai pb dulu, baru tahu apa yang power ke idak?

ANTARA KEBAIKAN PB NI ADALAH :


Ia dapat membentuk kontruk keseluruhan badan yang menarik serta membentuk badan yang sihat dan seimbang.

Ø Ia member kesan secara serta-mertsa di bahagian pinggang di mana ukuran badan anda akan berkurangan

Ø Ia dapat memperbaiki bentuk badan anda dengan menbentuk payu dara yang mempersona, pinggang yang lebih ramping dan kontur pinggul yang lebih menarik

Ø Anda akan merasa kenyang walaupun hanya makan sedikit kerana pemakaian Premium Beautiful mengurangkan selera

Ø Pemakaian Premium Beautiful akan cepat mengurangkan berat badan melalui proses pemampatan dan perpeluhan

Ø Kuasa lates merangsang urutan secara mikro ketika anda bergerak, dengan itu dapat membantu menurunkan ukuran badan anda

Ø Ia menggalakan pemulihan bentuk badan selepas bersalin kerana ia meningkatkan keanjalan badan

Ø Ia berupaya memperbetulkan postur dan memperbaiki kadar metabolism

Ø Ia mengurangkan lesakitan bahagia pinggang dengan membetulkan kedudukan tulang belakang

Ø Kombinasi kebaikan tersebut member kesan luaryang luar biasa serta meningkatkan personality dan keyakinan diri.

Cantik luar cantik dalam cantik sana sini...lalalala...

Last promisi untuk bln ni sahaja..dapatkan segera

untuk sebarang pertanyaan, tanyalah saya...dayah 0129508005...


No comments: