Wednesday, March 30, 2011

Tobat... Tak Nak Buat Lagi....




KISAH AKU DAN PREMIUM BEAUTIFUL….(kisah benar…)

Salam …

Jeng..jeng kisah bermula daripada saya terima panggilan daripada kawan baik saya nama dirahsiakan bagi menjaga hati dan perasaan beliau…

“ Salam dayah…nak dengar cite x, mcm ni aku kan dah lama beli premium beautiful(PB) dulu masa zaman anak dara aku pakailah hari2,pas ada anak ni, aku jarang pakai…maklumlah selalu xsempat je nak pakai…laki aku dah bising suh hari2 pakai,aku nk mudah pakai girdle je…satu hari aku dpt petanda aku pun nekatlah nak pakai satu set PB hari2 time je…nak jadikan cite….tgh hari tu aku g lah makan,makan mmg xingat,mmg lapar time dulu…sumbat punya sumbat nasi…sampai je kat opis uuuuweeekkk…aku muntah,abis semua makanan yang makan tadi keluar balik…aku pun duk tfikir jab…aku mgandung je…xmungkin…rupa2nya aku bru teringat kata2 ko dulu…klu makan banyak2 secara otomatik kene bhenti makan klu xakan kuar balik…so bru aku ingat yg pakai pb ni mmg ingatkan kita janganlah makan banyak,xpasal2 muntah balik ….huhuhu …so klu kita makan banyak macam tulah jadinya…nasib ada pb kalu xmesti badan aku gemuk…oh tidakkkkkkkkkkk….Mulai saat tu akau hr2 pakai pb semula,nasiblah ada pb ada pelindung klu x…..?xtathulah aku nak cakap…lari abang sayang ku nti wakakaaaaa…terima kasihlah dayah ko dah bantu aku,u are the best frend ….”muuuuaahhhh

Itulah alkisah kawan baik saya tu, degil dr dulu lg aku duk ckp pas beranak pun pakailah ni x,jab pakai jab tidak…oohhh dah kena batang idung baru tahu…hehhee, bukan nk marah kwn ni tapi just nk berkongsi pandangan n idea ,memang klu U all dah ada PB pakailah hari2 xrugi pun, untung lagi adalah, nak lagi yang dah bsuami pasti abang bertambah sayang..sumpah xcari yang lain…wa caya sama luu..

To My Best Frend : I just nk bantu u mana yang mampu ye,mana yang baik kita ambikmana yg kerih xbetol buang jauh2 ye…

ANTARA KEBAIKAN PB NI ADALAH :

Ø Ia dapat membentuk kontruk keseluruhan badan yang menarik serta membentuk badan yang sihat dan seimbang.

Ø Ia member kesan secara serta-mertsa di bahagian pinggang di mana ukuran badan anda akan berkurangan

Ø Ia dapat memperbaiki bentuk badan anda dengan menbentuk payu dara yang mempersona, pinggang yang lebih ramping dan kontur pinggul yang lebih menarik

Ø Anda akan merasa kenyang walaupun hanya makan sedikit kerana pemakaian Premium Beautiful mengurangkan selera

Ø Pemakaian Premium Beautiful akan cepat mengurangkan berat badan melalui proses pemampatan dan perpeluhan

Ø Kuasa lates merangsang urutan secara mikro ketika anda bergerak, dengan itu dapat membantu menurunkan ukuran badan anda

Ø Ia menggalakan pemulihan bentuk badan selepas bersalin kerana ia meningkatkan keanjalan badan

Ø Ia berupaya memperbetulkan postur dan memperbaiki kadar metabolism

Ø Ia mengurangkan lesakitan bahagia pinggang dengan membetulkan kedudukan tulang belakang

Ø Kombinasi kebaikan tersebut member kesan luaryang luar biasa serta meningkatkan personality dan keyakinan diri



So kepda kawan2 yang belum memiliki atau dengan mudah ckp lg,xpakai pb, xbeli pb lagi anda xrugi membelinya sebab banyak kebaikannya…Anda boleh pakai,si suami anak2,mak ayah dan seisi keluarga boleh pakai Tau!!!

Moh kita tempah Pb Lo ni…mudah aje

Call @ sms sy ek…

012-9508005 (dayah)

No comments: